Vill du växa med oss?

Vi söker nu fler kvalificerade medarbetare för att jobba med interimuppdrag och söker dig som vill vara med och fortsätta bygga ett starkt team och ett varumärke som attraherar kunder.

Nogap har sedan 2007 levererat högkvalificerade konsulttjänster inom Ekonomi, Finans och Internal Control. Vi är ett konsultföretag med fokus på hög kompetens och erfarenhet (senioritet) där hela organisationen är delaktig i uppdrag, projektleveranser och säljaktiviteter.

Nogap utvecklar varaktiga och hållbara förbättringar som ökar våra kunders lönsamhet och effektiviserar deras verksamhet. Våra tre verksamhetsområden är:

• Financial Management Consulting

• Specialist- and Interim Solutions

• Internal Control Management.

Våra kunder är stora och medelstora företag i Mälardalen och Stockholm. Vårt huvudkontor ligger i Västerås.

Vi som leder företaget och ansvarar för kundkontakten har mer än 25 års erfarenhet från roller som CFO, Business Controllers och Management Consultants. Detta skiljer oss från många av våra konkurrenter och gör att vi i mötet med kunden har bättre förmåga att snabbt förstå, identifiera och möta behovet. Vi säkerställer att rätt kompetens matchas med uppdraget. När kunden anlitar Nogap får man inte bara den enstaka konsulten utan även tillgång till hela vårt teams samlade kompetens och erfarenhet.

Vi söker nu fler kvalificerade medarbetare för att jobba med interimuppdrag och söker dig som vill vara med och fortsätta bygga ett starkt team och ett varumärke som attraherar kunder.

Vi jobbar aktivt med att stötta och utveckla varandra för att växa, utveckla vår kompetens och möjliggöra bra balans mellan arbete och privatliv.

Kvalifikationer

• Kandidat/Magisterexamen inom företagsekonomi

• Lång erfarenhet (7+ år) i större organisationer inom ett eller flera av följande områden:

­ -Business Controlling

­ -Project Controlling

­ -Production Controlling

­ -Accounting Manager

• Erfarenhet av ledarskap och ledningsgruppsarbete är meriterande

• Analytisk och kvantitativ problemlösningsförmåga

• Förmåga att kommunicera komplexa frågor effektivt, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Ytterligare språk är meriterande

Vad du ska göra

Som interimkonsult på Nogap får du chansen att använda och utveckla dina kompetenser hos olika kunder inom ett flertal branscher.

Våra uppdrag sträcker sig vanligen mellan 3-12 månader och innebär ofta att du förutom de löpande uppgifterna deltar i ledningsgruppsarbete och stöttar både i operativa och strategiska frågor.

Din roll är att vara en auktoritet inom ditt område och du förväntas att självständigt arbeta med utveckling av processer och arbetssätt samtidigt som du stöttar verksamheten att nå affärsmål och högre effektivitet.

Även om du har lång erfarenhet och hög kompetens kan du i dina uppdrag alltid vända dig till Nogaps övriga team för bollplank, coachning och kompetensutbyte. Detta innebär att du inte är ensam även när du är själv på ett uppdrag.

Personliga egenskaper:

För att trivas på Nogap och i våra interimuppdrag tror vi att du drivs av att prova på nya uppgifter och att du är trygg med att självständigt ta dig an nya utmaningar.

Du har en stark analytisk förmåga, som gör att du snabbt lär dig nya uppgifter och ser potentialer till förbättring. Genom att koppla detta med god pedagogisk förmåga kan du snabbt och tydligt kommunicera med olika delar av kundens organisation. Som person är du ödmjuk, samarbetsinriktad och energisk.

Om du tycker att detta verkar intressant kontakta Andreas på Andreas.Hultdin@nogap.se eller på 070-2194599.